Tuesday 6 December 2011

Job.

HAAAAAAIIIIIIIIIIIIII!! Hahahaha!! EXCITED NI NAK UPDATE BLOG!  xD Peeeh sudah sekian lamaku meninggalkan belog ku ini, terasa rindu pulak. Kesian korang, mesti nak dengar cite aku kan? Hahah terharu sial. Sorry ah utk sapa-sapa tnya aku, "Wey sab, takda cita pape ke dkt blog kau?" "Asal kau tak update blog? Nak tau cite lagi!" Macam-macam ah. Neh korang, blog ni bukan diari aku nak cite setiap masa setiap saat setiap minit apa aku buat. NO NO NO. Blog ni korang lah, macam aku tgh story mory dgn korang thru the blog. *shakehand*. Okayokay mesti pelik kan asal aku tak update blog macam dulu , setiap saat semua. Well, manusia biasa mesti lah ada hal-hal yang tak sepatutnya korang tau. Alhamdulillah semua dah kembali seperti biasa. (skema gila ayat doh)


Okay nak cite ni nak cite ni! Sebelum aku cite, sorry maybe korang tengah baca ni mybe pukul2/3 pagi sebab si Fharuk dgn Kak Anun ada sebelah aku tengah tengok aku update tadi. Memey segan la! -(00)-
Dorang family angkat masa aku dekat Perak dulu. Oh Kak Anun ni dia 18tahun, :) Yang Fharuk ni, kembar akuuuuu, lahir sama tarikh sama umur semua lah cuma aku lahir tengahari. xD Okay dah tak perlu tahu mendalam pasal aku. Haha nak cerita ni! Bodohnya aku n dari tadi nak cite-cite-cte tapi bising gak, pelancau -.- K


Semalam, aku kerja dekat Desa Water Park. Jaga casher token tu ah. Sapa yang nampk aku semalam yang comel-comel ayu-ayu tu Sabrina lah tu. Tu Sabrina. Yang tengah tulis ni Nina. Haha! Haa tengok tu , nampak tak permainan dia tu? xD Terjebak sial dengan ayat Zul!  Dah la baru first time kerja. Kay kerja laaa tunggu orang nak bayar. Then ada sorang mamat ni, agak mcm umur 20+ ah, Melayu. Jual Tatoo. Tepi aku dia jual. Kan kerja takleh cakap? Ada senior tu pon cakap "Jangan cakap dgn sapa-sapa." . Okay aku tak cakap la dgn manusia-manusia semua. Dah macam pukul2/3 petang, sumpah bosan tahap babi aku taktau mcm mana nak hidup kalau macam ni bosan dia, peeh baik duduk rumah rela kena membebel dgn mak daripada duduk sini membazir masa dengan tak buat pape. Da la pasang lagu asyik repeat lagu sama macam kimak aku nak dengar sangat ke!? Macam mana aku tak bosan? Cuba cite sikit. Da la lagu jiwang zaman bila punya la dia pasang. 
-_______- Macam ni ah muka aku. Diam je. Then abang tu tego...


Abang: Asal muka macam tu? Putus cinta eh?
Aku: Errrrrr....mana ada ah! Bosan. Macam orang bodoh tunggu mati -.-
Abang: Chill laaa, baru start keje kot.


Dari pukul4 abang tu punya sale tak ada orang beli langsung. Yeah ah, pergi jual tatoo kot lagi-lagi dekat tempat DESA WATER PARK, kawan dia sehari jual benda tu dapat rm300 dekat lagoon. Sehari wey habis sale! xD Bagus. Pastu macam dah pukul5 orang nak balik. Ada gang budak-budak kecik ni lalu depan abang tu, nak tengok apa abang tu jual..


Adik 1: Abang, apa ni?
Abang: Oh ni Tatoo. Boleh hilang dik kalau kena air. Ada yang RM10, RM15.
Adik 2: Tak dosa ke?
Abang: Kan abang dah cakap boleh hilang dik, jangan risau.
Adik 2: Habis tu, kalau kita buat tatoo dekat kepala kan, nanti kalau nak sembahyang kena potong kepala la sebab tatoo tu kan.....haram.....haiyo..
Abang: Er, boleh hilang dik.
Adik 3: Takpelah bang. Terima kasih.


Masa tu aku tergelak gila babi hahahhaha budak kecik kot cakap mcm tu dkt mamat tu. Terbaik ah, besar nanti jadi ustaz, alhamdulillah. Aku pon sindih ah "Kena ceramah ke bang?" xD Abang tu gelak ah, tapi ada la sikit rasa malu eceh! 


Pukul9 sampai pukul6 aku duduk sana tunggu macam orang bodoh, memang penat la cite dia. -_- Dah pukul5.30, aku ngntok gila babi campur penat tahap pergi keje sawit walawei sumpah tak tipu menyesal woi kerja! *aku yg nk kerja -.-* Masa tengah tunggu orang nak bayar token semua, ttbe aku boleh plak TERTIDO! Mak ai, mmg penat gila even tak buat pape, penat menunggu. =.= Tengah syok-syok tido....


Bos: WOI!!!!! PONTENG HUH!? *ketuk meja*
Aku: Er er, sorry sorry tadi pening tido jap.
Abang: Mana ada...dia tido tu.
Aku: Fuck, I'm gonna punch you. Kau tunggu ah  babi lahanat tak backup.
Abang: Er...............*senyum-senyum*


Dalam hati memang rasa nak maki lagi lah depan bos tu, aku dah leklok backup dia jaga tempat dia macam ni dia buat aku wey macam ni wey!? Hahah emo plak aku. Tapi dia lek watpeace boleh buat bodoh lagi. Well, aku dah tak jumpa kau. Mesti rindu aku kan!? Haha okok perasan jap ahhahahahahhaha


Dah pukul6. Aku pon balik laaaaaaaaaaaaaaaaa. Penat, terus tido. Sumpah byk cite. Ada lagi time balik tu, tapi mm agak panjang cite dia. Haha! At least aku ceritaaaaaaaa. Thnks thnks guys. xD