Monday 28 November 2011

Arnab arnab arnab :)

Hiiiiiiiiiiiiii hoooooooooooooi heeeeeeeeee hahah masuk air. Cowi cowi..cowi ah! Dah mintak maaf ni! --' K matang sikit. Ehem. Alrite. Tadi kan.........tadi kan hujan. Apa ah kau ni, tu pon taktau.
 Sebelum aku nak memulakan penceritaan perakuaan perinian. Peeh merepek apa doh, ptut ah BM low! Kantoi -.-' Nak share-share sikit dengan korang. Sharing is caring maahh. Awat? Taknak share? Kedekut gila kerek ah kau. Main jauh-jauh ah kalau mcm tu, taknak kawan aku kan? Takpe-takpe :/ Emo plak! K dah dah. Jap aku nak bagi korang tengok ni................tekan bawah.........














































Haaaaaaaaaaaaaaa! Comel tak!? Comel kan comel kan!? Dah agak dah korang mesti mcm......."Woi geli gila!!" "Tu kau eh?"
Well well, memang ah. Korang pon macam monyet. Kita sama-sama geng monyet. Hahhaah "Monyet sombong pondan AKU BENCI KAU SAMPAI MATI." Hahhahahahahhahahahahahahaha
And and, kau tengok ah bertapa semart nya si monyet jantan tu, peeeeeh muka dia....takleh tahan bangga! Babi lawak doh nak kahwin macam ni ah! Hhhahhahahha k k hahahahha! 
Alrite, dah serious. Ini serious!
Bapak aku, orang panggil Pakcik Rauzan! Rauzan Tauke Moto! Alamak, segan ah. Malu I. Heheheh abah kau ada? Takda senyap. :P 
Kitorang tengah tengok tv, ttbe abahku pulang dari kota~ Woi woi, nyanyi plak.Apa kelancau la aku ni. =.= K abah aku baru balik keje, aku yg tengah tgk tv.. Tetibe menjerit marah-marah sebab rumah bersepah! Ni yg aku malas ni orang jerit-jerit dengan aku. Argh. Naik hantu ke apa tah. Haish aku pergi ah kemas rumah on the sport amik kau dah mcm Supermama dah. 
Pastu abah nak bersihkan kebun dekat tepi rumah kita. Satu "Kebun Bunga", satu lagi "Kebun Arnab.". Alaaaaaa, aku tau ah nama KEBUN-KEBUN tu lame! Kitorng orng orang kampung...*slang omputih*
Dah ah mls gado, ahhaha bajet plak. Nak tengok arnab tak? Nah nak, tengok ni. 


Yang ni pakcik Rauzan. Orang kampung panggil "ROZAN THE ROCK!" ceh yang part The Rock tu aku tambah sikit bagi gempak. Hahahhahaha peace.


Nampak tak? Yang tu mak dia yg warna oren besar ni. Peeeh sembelih masak ni sedap oh!

Ni lah anak dia! Yang putih hujung tu, hang lekiu. Yang depan putih ni hang jebat. Yang ada hitam oren ni, hang bodoh. Hahhahahaha takda takda. Belum bubuh nama lagi ah. Eceh bubuh! xD

Astagfirullahalazim. Hesh-hesh Nina! Apa kau letak gmbr ni!? Peeeeh blog aku lucah siot ahhaha dah dah. Jngn tengok. Next!


Atotoototot ala tomeytomey. Oh nmpk tak idung dia tu? Macam terbelah sikit an? Ni haa, yng putih dekat ats gmbr ni lah yg patuk dia. -.-; jeles ah tu dia comel.

Kay, yang tu je. So, semua skali ada 5ekor. Mwheheehheheeh. Boleh jadi Zoo oh! Buat biness laku wey! RM5 sorang kalau nak tengok. Aduh kiwak gila aku berlagak ahaha. takda lah, nak promote ni. Kalau anak dia banyak kan kan kaaaaaaaaaan, aku jual lah. Dapat duit. :) Seep sikit seep sikit! Btw ni jelah cite aku. Kalau ada cite, ak cite eh dkt korang ye aku cite. hahaha dah ngntok ni. Bye nite. :) Tido basuh kaki tau! Sebelum tu, nak buat korang gelak jap.......




Haaaaaaaaaaaaa nmpk tak tu? Siap bagi amaran lagi. Jangan buat tau. HAHAAHHAHAHHHAHHA